Saturday, April 25, 2009

KETIKA MATEMATIK MULA 'BERTASBIH'?


Salam. Ana merupkan mereka2 yang tidak berapa 'ngam' dengan subjek matematik. Dari sekolah lagi. Terbawa2 sehingga ke universiti sehingga menjejaskan pointer ana walaupun kos yang ana amik ni(Kimia) hannya ada dua je subjek yang betul2 'pure' math.

Hubungan yang 'dingin' dengan math juga menyebabkan pengajian ana di Universiti Malaya hampir punah. Syukur pada Allah atas segala nikmatNya, berjaya juga diselamatkan pengajian ana. Namun, perspektif dan hubungan ana dgn Matematik bukannya makin pulih, tetapi makin retak. Retak menanti punah.


Tapi, mungkin atas Rahmat dan HidayahNya, baru2 ni ana berjaya mendapat kekuatan untuk 'berbaik' dengan 'matematik' ni. Ukhwah kami makin mantap. Makin mantap bila ana dh jumpa jalan untuk 'rapat' dgn matematik.

Semester hadapan, ana terpaksa berhadapan dengan Math sekali lg. Moga2 dgn ukhwah yg makin mantap dgn math ni, pointer ana makin meningkat,insyaallah. Doa2kan ana sahabat2 semua...

lastly, credit to this website for helping me solve problem with math. http://justmathtutoring.com/

5 comments:

abu ubaidah said...

Hmmmm..blaja math ikut intenet, mantop!!
Semoga terus maju, jgn putuih asa..
Saya sokong dari jauh..hoho~

alfatonah said...

practise make perfect
math is EASY- MAJOR MATH

sefesea said...

Read Full Report dolabuy Loewe check that gucci replica top article best replica bags

tooslason said...

Visit This Link Dolabuy Goyard address replica designer bags wholesale click this link now replica bags

smetoez said...

replica bags online click here to read i9s76e8a79 7a replica bags wholesale replica bags los angeles replica hermes handbags x1b92o7o03 replica bags chicago replica nappy bags replica gucci j0g15y8b42 replica bags seoul

MY CURRICULUM VITAE

FREE BLOGGER TEMPLATE